Friday, June 09, 2006

Η καταρα του Μουντιαλ

1 ωριτσα και 15 λεπτα περιπου πριν τη μεγαλη σεντρα! Το πολυαναμενομενο Μουντιαλ ειναι προ των πυλων και πραγματικα ελπιζω να τα σαρωσει ολα στο διαβα του, ωστε να χουμε να λεμε κι εμεις οτι ζησαμε ενα απο τα καλυτερα!

Πριν συνεχισω να εκφρασω τη βαθια μου συμπαθεια προς τις γυναικες του πλανητη. Αρπαχτε κανα Cosmopolitan και αραχτε καπου αλλου κοριτσια.

Να εκφρασω τη συμπονοια μου επισης στους τραυματιες των εθνικων ομαδων που η γκαντεμια τους στερει τη συμμετοχη! Σε ολους εκτος απο τον Cisse βεβαια! Η απορια μου ειναι "απο τι στο διαολο ειναι φτιαγμενος;"! Μη στεναχωριεστε ομως....θα εχει ολο το χρονο να πειραματιστει με το πολυτιμο κουρεμα του! Εαν το χρονο που περναει στα κομμωτηρια τον περνουσε στην προπονηση η Liverpool θα χε παρει πρωταθλημα κι αυτος θα χε σκοραρει 64 γκολ!

Την κατανοηση μου επισης στους εργαζομενους που θα χυνουν ιδρωτα και θα χανουν τα ματσακια! Ετσι ειναι η ζωη παιδες! Κι αλλιως ειναι η ζωη για μας τους χαραμοφαηδες.

Τελευταια νεα πριν τη σεντρα:

Γερμανια
Lehmann: I have no Fear
Δικε μου κατι τετοιο θα λεγε κι ο Φιγκο πριν 2 χρονια.

Το Ballack Ο Ballack. Βεβαια βγηκε και ειπε το παληκαρι οτι ξερετε μαγκες εγω ειμαι μια χαρα. Για τον Κλινσμαν ομως ειναι μεγαλο το στοιχημα. Τα παιζει ολα για ολα! Οποτε κραταει την πισινη του. Χανει ομως κατι απο την αιγλη του το εναρκτηριο. Ε αρχηγος ειναι αυτος...

Κοστα Ρικα:
Με Ουμανα(ωχ!Μανα) Αζοφειφα (Ασσο η FIFA) και Γουαντσοπ( Whatsup?3-0) που πας? Ελλαδα ειναι μια! Κι ασε με εμενα να το παιζω εξυπνακιας πιο πανω με τα περι Φιγκο.

Happy World Cup Αδερφια!

No comments: