Saturday, June 10, 2006

Come on England


Λενε οτι η ατμοσφαιρα στα αγγλικα γηπεδα ειναι κατι μοναδικο κι εχουν δικιο(οσοι το λενε). Το να ζεις ομως αναμεσα σε Αγγλους λιγο πριν το πρωτο παιχνιδι τους για το Μουντιαλ ειναι πραγματικα ανατριχιαστικο.



20 λεπτα πριν φορεσα τις παντοφλες μου(ο καιρος εδω χαρακτηριζεται πρωτοποριακος) και κατευθυνθηκα προς το αγαπημενο μου βενζιναδικο ωστε να προμηθευτω τις πρωινες μου μπανανες! Μοιραια περασα κι απο ενα αο τα χιλιαδες παρκακια της Αγγλιας! εκει τις τελευταιες ηλιολουστες μερες αραζουν πολυ ομορφες γυναικες με πολυ ομορφα ποδια, τα οποια ββαια κι εχουν βγαλει στη φορα, για λογους Tan! Πριν απο λιγο ομως το παρκακι ειχε κατι διαφορετικα εκτος απο γυναικες και ποδια ειχε και φανελες των Λιονταριων! Πολλες φανελες!Γεμισε το παρκακι! Δεν υπηρχε ουτε ενας που να φοραει κατι αλλο! Τελικα μετα απο αρκετο ψαξιμο βρηκα εναν που φορουσε κατι αλλο! Ημουν εγω!

Ειναι τοσο το παθος τους γι αυτο το τροπαιο που εχω την αισθηση οτι αν αποτυχουν θα επελθει εθνικη παρακμη με υπερβολικη ταχυτητα!Θα ειναι λαθος στροφη στην ιστορια τους!

Τηλεοπτικη αναμεταδοση

Το BBC
και ο Lineker δειχνουν να εχουν κανει τρελη προετοιμασια γι αυτη τη διοργανωση! Ο εθνικισμος ειναι ακρατος! Ξεκινησαν απο τη μεγαλη νικη του 66 και συνεχισαν ως κακοποιημεμες γκομενες να εξιστορουν τα κακα που τους βρηκαν μεσα στα 40 αυτα χρονια! Κακα που δεν αξιζαν κατ αυτους! Με επικες μουσικες ως χαλι, με δακρυβρεχτες δηλωσεις παλαιων πρωταγωνιστων, και στιγμιοτυπα κατεβασμενων κεφαλιων καταληγουν στο αισιοδοξο μηνυμα του μηνα

"It is time! It is Our Time"!

No comments: