Monday, April 23, 2007

Να μου ζησεις Ελληναρα!!

Οχι δε θα πω για Γιωργους.
Στις διακοπες μου στην Ελλαδα, συνηθιζω να κατεβαινω με εξαιρετικα αναλαφρη διαθεση και να αντιμετωπιζω τα παντα ηρεμα και με χιουμορ. Τα φαινομενα "ελληνοκαλπαζανιας", που λεει κι ο παππους μου, είναι τα αγαπημενα μου. Βεβαια αν ημουν μονιμος κατοικος θα αφριζα.

Παω λοιπον για ενα ματσακι 5χ5 διπλα στη θαλασσα! Κοιταω το μερος και σκεφτομαι πως το 5χ5 εκει ειναι φοβερη επιχειρηματικη ευκαιρια και ο τυπος που καβαντζωσε το χωρο θα χε χεστει στα φραγκα. Πληροφορουμαι ομως οτι παρ' οτι το 1 γηπεδακι αυτο, ειναι σχεδον εντος πολεως, ολοι προτιμουν τα αλλα γηπεδακια που πας απαραιτητα με αμαξι.

Ο χλοοταπητας πολυ καλος, οι μπαλες καλες, το τοπιο σουπερ και γενικα περιβαλλον καταπληκτικο! Παιζουμε τη μπαλιτσα μας και φτανει η ωρα να πληρωσουμε. Ποσο ειναι ρε μαγκες, ρωταω και παιρνω απαντηση 4 ευρω.

Καλα ως εδω! Παιξαμε και 1μιση ωρα! παω λοιπον στο ξυλινο λυωμενο να πληρωσω, μπαινω μεσα και βλεπω φαρδια πλατια μια πινακιδα με τις τιμες. Οντως συμμετοχη λεει 4 ευρω. Απο κει και περα ειχε νερα, αναψυκτικα, παγωτα κτλ. Του δινω του τυπου, ο οποιος δεν εβγαλε μιλια μολις μπηκα, ενα 5ευρω και αντι για ρεστα μου δειχνει με το δαχτυλο ενα καναπε οπου πανω ηταν σκορπια κατι μπουκαλακια νερο. Δεν καταλαβα και του λεω οτι δε θελω νερο. Οχι μου λεει! ειναι 5 Ευρω και δωρο ενα νερακι!!!!!! Ελα χριστε και παναγια!

Παιρνω μερικα δευτερα προσωπικο χρονο, για να καταλαβω τι ξεστομισε και του λεω οτι στον πινακα λεει 4 ευρω και νερο δε θελω. Για να παρω την καταπληκτικη απαντηση " Ε τωρα κουβεντα θ ανοιξουμε; 5 ευρω και δωρο το νερακι λεμε! Να αμα θες και κρυο εχει ενα ψυγειο εκει".

Γελωντας με το Live ανεκδοτο βγηκα και εστειλα και τους αλλους μεσα να παρουν τη δοση τους. Μετα καταλαβα πως ο τυπος ειχε χρυσαφι στα χερια και το μετετρεψε σε σκατα!

No comments: