Sunday, October 21, 2007

Τετοια ωρα τετοια λογια

Μολις γυρισα απο μια ωραιοτατη 15ωρη βαρδια.Τα ποδια μου ειναι σε κακη κατασταση, το στομαχι μου σε ακομα χειροτερη. Πρωτη κινηση ωστοσο ήταν να βαλω Sky Sports που όλο και κάτι θα χε απο τη σημερινη αγωνιστικη κινηση.
Έπεσα λοιπον στο Levante-Sevilla. Βλεπω τοση ωρα και σκέφτομαι 2 πράγματα τα οποία στην εξέλιξη του καταληξουν σε ενα και μοναδικό. Το πρωτο είναι το ποσο συμπαθης μου είναι ο Στοράρι. Μόνιμα εκτεθειμένος - και σε προηγούμενα παιχνίδια - απο την απαράδεκτη αμυνα του, δείχνει να ριχνει κατάρες για την επιλογη του να πάει εκει. Απο τη Μιλαν στον πάτο της Πριμερα είναι μεγάλο παλούκι.

Η δευτερη σκέψη εχει τίτλο "τι παιχταρα ειναι αυτος ο Τομαζι"! Κοβει, ραβει, πλέκει, γαζωνει! Πολλα επίπεδα πάνω απο τους υπολοιπους της Levante αλλα και γενικα απο τους παιχτες του γηπέδου. Φοβερη ποιοτητα. Δεν είναι τυχαίο που τον ψάχνουν ολοι μόλις ακουμπήσουν μπαλα

Αναρωτιέμαι λοιπον εαν αυτοι οι 2 παιχτες θα προτιμουσαν να καταλήξουν εκει εαν υπήρχε μια πρόταση απο τις δικες μας ομάδες κορυφης! Θέλω να ελπίζω πως οχι, κατ'αρχην γιατι είμαι αισιόξος για το ποδόσφαιρο μας και δευτερον γιατι ελπίζω ένας Ολυμπιακός να είναι ικανός να δώσει μεγαλύτερο συμβόλαιο απο αυτο της Levante.

Και ελεος ρε παιδια οι συγκεκριμενοι δεν χρειαζότανε κάν ενα τυπικο σκαουτινγκ. Εγνωσμένης αξίας και οι 2, με πλούσιο βιογραφικό.Αλλα τι να λέμε τώρα...

Δε θα γίνω προεδρος κι εγω....

No comments: